Transformera ditt liv

Healing- & mentorskapsprogram

Just nu har du chansen att få personligt mentorskap, healing och coaching med Therese, för att nå dina drömmar och mål, lösgöra mentala och energimässiga blockeringar samt jobba mot ditt livssyfte och bli mer av ditt rätta jag.

Begränsat antal platser.

Känns det som att du "sitter fast"?

Känns det som att du "sitter fast" i gamla vanor, som att du har svårt att komma vidare och nå dit du vill i livet och/eller ditt företag?

Kanske önskar du utveckla din intuition mer? Eller släppa energimässiga blockeringar som påverkar dig fysiskt och/eller mentalt?
NYHET! Unikt healing och mentorskapsprogram.

Vill du ha hjälp med:

• Andlig, intuitiv och personlig utveckling?
  • Självvärde och självkänsla?
  • Mindset och förändra gamla tankemönster?
  • Manifestering?
  • Släppa "det som varit" och komma vidare?
  • Ditt företagande?
  • Dina relationer?

Jag hjälper dig!

Hej! Jag heter Therese och jobbar med healing, personlig utveckling, hälsovägledning, intuitiv vägledning och spirituellt mentorskap.

Jag har sysslat med personlig utveckling och andlighet hela mitt liv, och brinner för att stötta och hjälpa andra att bli sina bästa jag och hitta sin potential.

Verktyg jag använder för att hjälpa dig med är bland annat:

• Atlantis-healing och kvantfysisk healing
  • Tidigare-liv-terapi och skuggarbete
  • EFT (emotional freeom technique) / tapping
  • Meditationer, visualisering och självhypnos
  • Coaching och metoder från psykologin, t.ex. kognitiv beteendeterapi och action and commitment therapy

Vem ör jag?
Sedan jag föddes 1983 har jag utbildat mig inom massvis av olika tekniker för personlig och andlig utveckling. Samt hunnit samla på mig livserfarenheter inom diverse områden; bland annat självbild/självkänsla, relationer (såväl välfungerande som dysfunktionella), eget företagande, intuitiv utveckling/andlighet, föräldraskap (har tre barn) och att vägleda andra.

Jag har jobbat med massage, healing och hälsovägledning i över 10 år innan jag valde att helt gå över till den mer "andliga sidan". Förutom mentorskap driver jag Svenska Healingskolan med kurser, samt Butik Ametist med försäljning i butik och webbutik.

Write your awesome label here.

Vad vill du förändra?

Som healer och mentor får du i mig en likasinnad att prata och diskutera med, samt hjälp i att lösgöra energi- och tankemässiga blockeringar för att komma vidare och nå dina mål.

Hitta och släppa energimässiga blockeringar som håller dig tillbaka?

Hitta ditt livssyfte, ditt "vill" och ditt sanna jag och dina mål i livet?

Förstå och förändra dina undermedvetna programmeringar?

Allt börjar i tanken, och våra tankar styrs av vårt undermedvetna...

Få mer motivation, inspiration och ny energi?

Healing från detta och tidigare liv?

Förbättra självbilden och självkänslan?

Frågor och svar om healing- & mentorskapsprogrammet

Hur går det till? När börjar vi?

Vi möts online via programvaran Zoom eller på plats i Sundsvall, beroende på vad som passar dig och mig bäst. Sessionerna är 60-90 minuter.

Individuellt samtal/healing en timme varannan vecka under 4 månader. Vi utformar det såklart efter dina behov och önskemål.
Under hela vår tid tillsammans håller jag space för dig och din utveckling. Du kan när som helst nå mig via t.ex. mail eller messenger om det dyker upp funderingar mellan våra sessioner.

När du betalat programmet eller första delbetalningen så kontaktar jag dig för att boka vår första tid tillsammans.

Hur många platser finns det?

I dagsläget kan jag endast ta emot 4 deltagare, pga delvis mammaledighet.

Vad får jag förutom healing och mentorskap?

-Personlig inspelad healingmeditation som du kan lyssna på för att jobba mot dina mål. Jag spelar in den efter vårt första samtal när vi bestämt vad vi i programmet ska jobba med i ditt liv. Healingmeditationen kanaliserar jag då med hjälp av änglar och guider för att passa just dig. Den är alltså helt unik och personlig för dig. Värde ca 800:-

Plus bonus!
Som bonus kommer du att få min kommande onlinekurs "Ditt magiska sinne" - om hur vi kan jobba med vårt sinne, våra tankar, vårt undermedvetna, vårt mindset och vår vibration/frekvens för att nå dit vi vill, släppa gamla begränsningar etc. "Som en blandning av psykologi, healing och Attraktionslagen i en och samma kurs". Värde ca 2.222:-

Välkommen till
denna unika möjlighet

Jag ser fram emot att få hjälpa dig i din transformation!

Totalt värde på erbjudandet: 20.800:-

Skapad med